pic_flash_box_1.jpg
pic_flash_box_jn.jpg
pic_flash_box_urb_84038.jpg

Analiza ankete korisnika usluga JKP “10. oktobar” Barajevo

 

U okviru Programa podrške opštinama IPA 2007, ’’Dobra uprava, planiranje i pružanje usluga'', u izradi Lokalnog plana upravljanja otpadom na teritoriji Gradske opštine Barajevo, projekta finansiranog od Evropske Unije, u martu 2011. godine je urađena anketa. Istu su sproveli JKP “10. Oktobar” Barajevo i  GO Barajevo. Anketni listići su distribuirani putem uplatnica info stana, njome su obuhvaćeni svi korisnici uskuga JKP ''10. Oktobar'' Barajevo.
Na anonimnu anketu (postavljeno 7 pitanja) je odgovorilo 85 korisnika.
Na pitanje: koliko su zadovoljni uslugama JKP ''10. Oktobar'' Barajevo, 5 korisnika nije dalo ocenu; 4 su dali ocenu 5; 8 je dalo ocenu 4; 24 je usluge komunalnog preduzeća ocenilo ocenom 3; 20 korisnika usluga dalo je ocenu 2; dok je ocenom 1, usluge komunalnog preduzeća ocenilo 24 korisnika. Prosečna ocena JKP ''10. Oktobar'' Barajevo je 2,35.
58% ispitanih građana smatra da se otpad redovno ne odvozi iz njihove ulice. 41% građana je mišljenja da se otpad redovno odvozi, 1% ne obraća pažnju na odvoženje smeća.
82% građana smatra da na teritoriji GO Barajevo ne postoji dovoljan broj kontejnera/kanti, dok se 18% izjasnilo da postoji dovoljan broj kontejnera.
Na pitanje da li građani vrše primarnu separaciju otpada, 95% građana je odgovorilo da ne vrše, a 5 % građana da vrše odvajanje otpada.
Najbolji način informisanja građana, po mišljenju ispitanih korisnika su: radio i televizija (55%); slede novine (8%); tribine i seminari (2%); centar za informisanje i obrazovanje za zaštitu životne sredine (12%) i mesne zajednice (23%).
Otpad na mestu predviđenom za odvoz odlaže 89% građana, 4% građana uglavnom ne, 1% građana ponekad odloži na drugo mesto, dok 6% građana nikada ne odlaže otpad na mestu predviđenom za odvoz.
Najčešći komentari korisnika usluga:
•    Više kontejnera i češći odvoz smeća
•    Obezbediti kante za smeće za svako domaćinstvo
•    Pokupiti smeće oko kontejnera i iza kamiona
•    Redovna popravka kontejnera
•    Da kontejnere posle pražnjenja vrate u normalan položaj
•    Nabavka kontejnera za odvojeno prikupljanje smeća
•    Sakupljanje kabastog smeća jednom u tri meseca
•    Dok se ne steknu uslovi za nabavku više kontejnera da se izvrši bolja raspodela
•    Edukacija građana i kažnjavanje
•    Kulturniji radnici
•    Češće čišćenje ulica
•    Kanalizaciona mreža
•    Najviše komentara dali su stanovnici Meljaka.

Iz prikupljenih podataka, izdvojili smo neke komentare:
•    Da rade, koliko ih ima, mogli bi sve da očiste da se sija, ali to nije važno, jer ovo neće niko da čita i nije vas briga!
•    Kao što vidite, uglavnom sam zadovoljna uslugama JKP, kada bi građani imali malo više kulture i pružili maksimalnu saradnju bilo bi mnogo čistije!

Za ''Barajevo – zeleno srce Beograda''

Vaši JKP ''10. Oktobar'' Barajevo i GO Barajevo

Nazad
Baner_10mm_desno_LAT2.jpg

Baner_10mm_desno_LAT.jpg

Baner_10mm_desno_LAT3.jpg

Baner_10mm_desno_LAT4.jpg

Baner_dostava2.jpg

Baner_prijava_stete2.jpg

Baner_CZK.jpg

Baner_kodeks.jpg

Baner_vodic2.jpg

Baner_INF_cir_25406.gif

Baner_glasnik2.jpg

Baner_Ministarstvo_odbrane_ok.jpg

Baner_Dobra_uprava.jpg

BIC_LOGO_cirilica_baner.jpg

pic_banner_4.gif

Baner_Direkcija_za_javni_prevoz_16680.jpg

pic_banner_1.gif

pic_banner_2.gif

EUNET_baner_OK.jpg

Imate problem iz nadležnosti opštine Barajevo ili predloge za njeno bolje funkcionisanje?

questionservis48 sati